O DEALPLANET

Naša stránka funguje ako porovnávač cien a zároveň portál so zľavovými kupónmi. Po otvorení produktu nájdeš tabuľku cien, z ktorej si môžeš vybrať podľa najnižšej ceny alebo preferovaného obchodu. Následne budeš presmerovaný na stránku predajcu, kde objednávku dokončíš. Našou úlohou je pre teba nájsť najvýhodnejšiu ponuku na trhu a poskytnúť najlepšiu cenu.

V prípade problémov alebo nejasností nás neváhaj kontaktovať.

Najväčšiu výhodou nákupu cez nás je to, že pre teba nájdeme najlepšiu cenu na trhu spomedzi rôznych predajcov. Zároveň spolupracujeme s predajcami Gearbest, Banggood, Geekbuying aj TomTop, ktorých u nás nájdeš a v prípade reklamácie ti vieme so všetkým pomôcť. V prípade, že objednáš cez našu stránku smartfón, dostaneš k nemu ochranné sklo zadarmo – musíš nám však poslať e-mail s číslom objednávky. Denne pridávame najnovšie a najlepšie kupóny, s ktorými nakúpiš produkty za výhodnú cenu.

Spolupracujeme so všetkými predajcami, ktorých u nás na stránke nájdeš. Vyberáme len overené obchody, s ktorými máme dlhoročné skúsenosti. Platby u predajcov sú bezpečné a doručenie zásielok bezproblémové.

V prípade, že sa chceš o obchodoch dozvedieť viac, prečítaj si recenzie obchodov.

Ak si si cez našu stránku zakúpil smartfón, ako bonus máš od nás ochranné sklo zadarmo. Jedinou podmienkou je, že nám musíš do e-mailu zaslať číslo objednávky spolu s názvom predajcu, u ktorého si smartfón zakúpil. Pre urýchlenie procesu pridávame šablónu, ako by mal e-mail vyzerať:

Dobrý deň,

číslo mojej objednávky je: 19070800932105268469 <- sem vlož vlastné číslo objednávky
dátum objednávky: 1.7.2019 <- sem napíš dátum objednávky

Adresa pre doručenie skla:

Meno a priezvisko:
Ulica:
Mesto:
PSČ:
Kraj:
Telefónne číslo:

Napísať nám môžeš aj cez kontaktný formulár.

Všetky objednávky prebiehajú cez stránku konkrétneho predajcu. Peniaze posielaš na účet predajcov, nie na náš účet. V prípade problémov sa na nás môžeš obrátiť a my sa ti pokúsime čo najlepšie pomôcť problém vyriešiť.

Nie. Fungujeme len ako internetový porovnávač cien a všetok tovar objednávaš u predajcov, s ktorými spolupracujeme.

DORUČENIE

Na to, aby si zistil, kde sa nachádza tvoj balík, môžeš využiť našu podstránku sledovanie zásielok. Následne vyberieš obchod, z ktorého si balík objednal a vložíš sledovacie číslo.

V prípade, že máš problémy s doručením, využi nás kontaktný formulár.

Nie ak… Ďalšie poplatky (clo, DPH) neplatíš v prípade, že pri objednávke zvolíš nami odporúčaný spôsob dopravy. Ten nájdeš vždy v produkte vedľa loga predajcu (pozri foto). Vo väčšine prípadov sa doprava pre balíky nad 22 € nazýva EU Priority Line alebo Priority Line, záleží to však od predajcu.

Pri lacnejších zásielkach s hodnotou do 22 € je tovar oslobodený od colných poplatkov a DPH. V tomto prípade môžeš zvoliť najlacnejší spôsob dopravy.

Ak sa tvoj balík stratil, napíš nám cez kontaktný formulár. Maj na pamäti, že doručenie môže niekedy trvať dlhšie, ako uvádza predajca. To, že doručenie trvá dlhšie, nemusí ihneď znamenať, že tvoj balík sa stratil. Nakoľko objednávanie prebieha z Číny, musíš byť trpezlivý a čakať na doručenie balíka.

Doručenie balíka môže niekedy trvať dlhšie, ako čas, ktorý uvádza predajca. Časy doručenia, ktoré uvádzame my a predajca sú len orientačné a vyrátané z priemeru, koľko doručenie obvykle trvá. Doručenie má na starosti prepravná služba a rýchlosť doručenia nevieme ovplyvniť.

Ak si zvolil dopravu so sledovacím číslom a informácie v sledovaní sa nemenia, môže to byť príčina prepravy z Číny do Európy. Po objednaní tovaru putuje balík najprv z Číny do Európy a pri tomto procese nepribúdajú nové údaje do sledovania. Tento proces trvá približne 80% z celkového času doručenia.

Ihneď po tom, ako balík dorazí do Európy, je možné sledovať každý jeho pohyb.

V prípade, že si zvolil inú dopravu ako odporúčame, môže sa stať, že ti balíček zadržia na colnici. V tomto prípade ti príde list z colného úradu, v ktorom ťa informujú zadržaní balíčka. V liste nájdeš celý postup. Treba si pripraviť fotky občianskeho preukazu, potvrdenie o objednávke a aj potvrdenie o platbe za tovar.

Ak nevieš, ako máš postupovať, tak nám napíš cez kontaktný formulár a s procesom ti pomôžeme.

Shipping Guarantee je poistenie balíka voči strate. V prípade drahších produktov určite odporúčame priplatiť si za poistenie balíka. Poistenie balíka v prípade straty zabezpečí, že predajca ti ihneď vráti peniaze. Pokiaľ platíš cez PayPal, teba ako zákazníka chráni aj samotný PayPal a v tomto prípade nie je nutné za poistenie priplácať.

Všeobecne ho však predajca odporúča pre každý balík.

PREDAJCOVIA

Banggood
Zľavový kupón sa vkladá v košíku. (foto)

Gearbest
Zľavový kupón sa vkladá po stlačení tlačidla „Proceed to checkout“ (pri potvrdzovaní objednávky). (foto)

Geekbuying
Zľavový kupón sa vkladá po stlačení tlačidla „Proceed to checkout“ (pri potvrdzovaní objednávky). (foto)

Aliexpress
Zľavový kupón sa vkladá v košíku.

TomTop
Zľavový kupón sa vkladá v košíku. (foto)

Lighinthebox
Zľavový kupón sa vkladá po stlačení tlačidla „Proceed to checkout“ (pri potvrdzovaní objednávky). (foto)

Alza
Zľavový kupón sa vkladá v košíku. (foto)

Vyberáme len overené obchody, s ktorými máme dlhoročné skúsenosti. Gearbest, Banggood, Geekbuying, TomTop či Cafago patria medzi najväčších predajcov čínskej elektroniky a všetko to sú spoľahliví predajcovia s dlhoročnou históriou, miliónovými ročnými obratmi a množstvom spokojných zákazníkov.

V prípade, že sa chceš o predajcoch dozvedieť viac, prečítaj si recenzie obchodov.

Áno, platby u predajcov sú bezpečné a o svoje údaje sa netreba obávať. Predajcovia mávajú tisícky objednávok denne.

V prípade, že sa chceš o predajcoch dozvedieť viac, prečítaj si recenzie obchodov.

Ak kupón, ktorý uvádzame pri produkte, už neplatí alebo je vypredaný, klikni na tlačidlo nahlásenia produktu a daj nám vedieť, aký je problém (pozri foto).

REKLAMÁCIE

V prípade, že objednaný tovar sa ti v záručnej dobe (väčšinou 1 rok) pokazí, môžeš ho reklamovať. V prvom rade je potrebné kontaktovať predajcu alebo nás a popísať problém. Pri celom procese reklamácie sme ti plne k dispozícii. Ak máš problém komunikovať v angličtine, vieme ti zaslať texty v angličtine, ktoré je musíš ty sám poslať predajcovi. Vo výnimočných prípadoch je možné tovar (smartfóny) nechať opraviť v servise aj na Slovensku alebo v Česku a následne ti odkomunikujeme preplatenie opravy.

V prípade problémov s tovarom nás môžeš kontaktovať.

Záručná doba závisí od toho, u akého predajcu tovar objednávaš. Pri objednávkach od čínskych predajcov býva záručná doba obvykle 1 rok. Vo výnimočných prípadoch (ak to uvádzame priamo pri produkte) je záručná doba dlhšia, môže to byť až 3 roky.

Každý predajca má rôzne záručné podmienky.

Gearbest má servis aj priamo v Európe, v Španielsku. Poštovné do Španielska stojí okolo 8 € (pre smartfón), výhodou je rýchlejšie doručenie a sprocesovanie reklamácie, nakoľko balík necestuje tak dlho.

Geekbuying má pre smartfóny takisto servis v Európe, konkrétne v Poľsku. Pokiaľ nie je uvedené inak, ostatní tovar sa na reklamáciu zasiela do Číny.

Banggood má aktuálne len čínske servisné stredisko. Ak sa ti stane porucha na smartfóne, telefón si môžete dať opraviť na Slovensku alebo v Česku a predajca ti následne celú opravu preplatí. Treba im zaslať faktúru zo servisu. Toto platí v prípade ľahkých problémov, ak by nastal problém napríklad so základnou doskou, budeš musieť telefón zaslať do servisu v Číne. Poštovné je približne 8 €, s odosielaním máme skúsenosť a vieme ti so všetkým poradiť.

 

Pri nákupe z týchto troch obchodov vám vieme s akýmkoľvek problémom pomôcť, máme priame kontakty na manažérov v každom e-shope. Vďaka našim dobrým vzťahom vieme vo veľa prípadoch pre našich zákazníkov vyjednať aj lepšie podmienky, poprípade celé procesy urýchliť, nakoľko s Číňanmi sa treba občas dlhšie dohadovať.

Čínski predajcovia majú na vybavenie reklamácie štandardne 30 dní. Z našich skúseností vždy reklamácie vybavili oveľa skôr. Závisí však od situácie, závažnosti problému. Predajcovia častokrát miesto opraveného produktu ponúkajú vrátenie peňazí. V prípade, že si platil bankovou kartou, peniaze ti budú vrátené na tvoj bankový účet. Toto môže trvať 7-14 pracovných dní.

Ak si platil PayPalom, peniaze dostaneš na PayPal. Po schválení vrátenia peňazí trvá prevod zvyčajne 2 pracovné dni.